Reklamace zásilky

Jak postupovat, pokud se nám něco nepovedlo

Občas se může něco pokazit. Po doručení či vyzvednutí balíku můžete zjistit, že se poškodil, část z toho, co jste si objednali, chybí anebo jsme Vám omylem poslali jiné zboží. Může se to stát, i když se tomu snažíme zabránit. Občas se stane, že si objednáte něco jiného, než jste potřebovali. I v těchto případech Vám chceme pomoci. Pokud máte s dodaným zbožím jakýkoliv problém, prosím postupujte dle níže uvedeného návodu.

Zásilka je poškozena

Pokud jste poškození zásilky zjistili již při převzetí od kurýra, např. byla viditelně poškozena, můžete její převzetí odmítnout, anebo ji převzít s výhradou. V lepším případě je zboží v pořádku a poškozen byl pouze obal. Pokud je poškozeno i zboží, případně jste poškození zjistili až při vybalování, prosíme, neprodleně nás kontaktujte na telefonu nebo emailu. Budeme rádi, pokud pořídíte pár fotek, které nám pomohou s uplatněním reklamace vůči přepravní službě. Stačí fotka krabice (palety) se štítky a otevřená krabice, kde je vidět výplň a poškozené zboží. Reklamace jde vždy za námi, vyřídíme ji z naší strany tak, abyste s tím neměli žádné starosti. Samozřejmě Vám nabídneme co nejrychlejší řešení situace k vaší spokojenosti. Když bude zboží mít pouze lehké poškození a nebude se vám ho chtít měnit, projednáme společně okamžitou slevu.

V zásilce je něco jiného nebo něco chybí

Pokud se něco nepovedlo z naší strany a do balíku jsme Vám zapomněli dát některý z objednaných produktů, nebo jsme poslali jiný produkt, než jste si objednali, opět platí, že nás stačí kontaktovat na telefon nebo email. Vše spěšně prověříme na expedici a produkt Vám v co nejkratším čase dopošleme nebo vyměníme.

Přejete si zboží vrátit nebo vyměnit

Pokud nejste spokojeni, nebo jste zjistili, že jste objednali nevhodný produkt, není nic snazšího než jej poslat zpět. Stačí, aby nebyl použitý. Prosím vložte do balíku průvodní dopis s tím, jak si přejete vypořádat vrácení – zda chcete výměnu za jiný výrobek nebo vrácení peněz (v tom případě prosíme, rovnou připojte své číslo bankovního účtu, kam si přejete vrátit peníze).

Reklamace nefunkčního výrobku

V tom případě platí vše výše zmíněné a my vás prosíme, abyste nás informovali na email s popisem závady a vyčkali našeho kontaktu s instrukcemi, zda a kam nám výrobek zaslat pro jeho opravu.

Adresa pro vrácení zboží

Zboží prosím vždy zasílejte na adresu naší prodejny a expedičního skladu, zrychlíte tím vyřízení svého požadavku, na adrese:

Včelařské potřeby JaHan s.r.o.
Újezd pod Troskami 65
512 63, Újezd pod Troskami